preturi-consultanta-relatii-publice-comunicare-marketing

Preturi pentru consultanta in relatii publice, comunicare sau marketing

Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

In toate serviciile de consultanta, in general, apare un moment mai delicat in care clientul cere detalii despre preturi. Fie ca e vorba de servicii finananciare, imobiliare, comunicare, relatii publice sau marketing, clientul vrea sa stie de ce plateste suma respectiva pentru ceva ce aparent poate sa faca si el singur.

 

Am citit de curand o istorioara care reflecta cel mai bine ceea ce spuneam mai sus.

Se spune ca un batran mester fabricant de cazane a fost angajat sa repare motorul cu abur de dimensiuni foarte mari al unui vapor.

Dupa ce a ascultat descrierea problemei facuta de inginerul care ocupa de motor, si dupa ce a mai pus cateva intrebari s-a dus in camera motorului. Se uita la manunchiul de tevi rasucite si intortocheate, asculta trosnetul cazanului si suieratul aburului care iesea din supape si pipai cateva tevi. Dupa aceea murmura ceva pentru sine, scose din trusa de scule un ciocan mic si lovi o singura data intr-o valva rosie. Imediat, motorul se puse in functiune si merse perfect iar mesterul pleca acasa.

Cand proprietarul vaporului primi o facture de 1000 de dolari se planse ca mesterul a stat in camera motorului doar 15 minute si ceru o factura detaliata.

Iata ce i-a trimis mesterul inapoi:

Pentru lovitura cu ciocanul 0.50 dolari

Pentru ca a stiut unde sa loveasca 999.50 dolari.

 

Pentru ochiul neantrenat se vede o simpla activitate, insa nu se vede si efortul pe care il face un specialist pentru a ajunge la un anumit nivel de cunostinte profesionale.

 

 

Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>