content-marketing-continut-sfat-practic-diferentiere

Content marketing tips and tricks

Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Vrei sa-ti promovezi afacerea in mediul online. Ai deja creat un cont de Facebook, un website, twitter, ai intrat chiar si pe Linkedin si ai si doi, trei prieteni bloggeri care iti pot promova produsul pe blogg-urile lor. Dar cum te asiguri ca ceea ce scrii va avea intradevar impactul pe care ti-l doresti? Si de ce ai nevoie de un continut bun in comunicarile tale daca deja ai un produs foarte bun?

 

Sa incepem cu cea de-a doua intrebare. Cantitatea de continut de pe Web explodeaza. Se estimeaza ca pana in 2020, cantitatea de informatii de pe Web (influentata in cea mai mare parte de ceea ce-si doresc consumatorii) va creste cu 600%. Consumatorul este pus zilnic in fata unei alegeri de tipul “acul in carul cu fan”. Si aici isi face aparitia urmatoarea intrebare: cum te asiguri ca ceea ce generezi tu va iesi in evidenta si va fi ales de public?

 

In vasta maretie a internetului, orice communicator devine un fel de vrajitor. Cu fiecare postare, abilitatile sale de a face ca mesajul sau sa ajunga la partile interesate si la audienta sa sunt iar si iar provocate. Exista cateva “trucuri” care pot veni in ajutor si care pot evidentia un continut intre alte cateva mii.

 

1. Scurteaza si publica in etape continutul: in goana permanenta in care ne aflam cu totii, uneori un continut care solicita mai putin timp de citire poate avea mai mult success. Creeaza un continut mai mic si publica-l in etape (model evidentiat cu success de Vine, Pinterest sau Infographics).

 

2. Fii un deschizator de drumuri: gaseste o nista nesaturata si genereaza atat de mult continut incat motoarele de cautare sa se opreasca doar la tine. Domina o nisa si vei simti rezultate foarte bune pe termen lung.

 

3. Utilizeaza canale de livrare alternative: daca te regasesti in situatia in care piata pe care doresti sa activezi este dominata de un competitor si blog-ul sau, incearca un video. Pe Facebook simti ca nu mai ai loc? Incearca o alta platforma (Instagram, Pinterest sau Google+).

 

4. Continutul poate deveni moneda de schimb “sociala”: un articol in care oamenii se regasesc le va atrage atentia si de asemenea se va bucura si de un share catre lista lor de followeri si prieteni.

 

5. Genereaza continut util: creeaza articole interesante care pot ajuta oamenii sa-si imbunatateasca munca si/sau sa devina experti in anumite domenii (de preferat chiar in domeniul business-ului tau). Mentine-ti continutul la un nivel peste interesant, oferind sfaturi practice si neobisnuite sau invata-ti publicul ceva nou.

 

6. Devino prieten cu cele mai avansate filtre de cautare: fiecare algoritm de cautare isi va da toata silinta sa personalizeze livrarea de continut, iar noile filtre de cautare precum Zite vor face si mai dificil debutul unor idei, servicii sau produse.

 

7. Aproape de final se afla si continutul platit: miscarile recente ale Facebook-ului ne arata ca ne indreptam incet dar sigur spre era postarilor platite pentru a atinge un public mai mare. Astfel de platforme care vor integra advertising-ul traditional cu noile media vor deveni unelte cheie.

 

8. Creaza o conexiune reala cu publicul tau: trebuie sa castigi increderea cititorilor tai. Increderea duce la loialitate, iar singurul mod prin care poti face acest lucru este sa fii sincer. O conexiune autentica intrece orice postare platita si orice filtru de cautare, creand relatii de business de lunga durata.

 

In final, nu uita sa ramai dedicat. Nu vei atinge succesul din prima. Trebuie sa dedici timp si pasiune. Rezultatele se vor arata doar daca iti iei acest angajament si il duci pana la capat.

 

Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>