black_friday_pr_wizards

Cele doua Black Friday

Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Sfarsitul lunii noiembrie a  venit anul acesta cu o noutate pentru toti cei care asteptau reducerile. Eram obisnuiti ca ultima zi de vineri din luna sa fie Black Friday, ziua in care wish list-urile se transformau in realitate.

 

Surpriza a facut-o eMAG atunci cand a anuntat Black Friday mai deveme.  Iulian Stanciu, manager general al eMAG si Flanco a declarat ca “Organizam Black Friday pe 22 noiembrie pentru a putea livra toate comenzile pana pe 1 decembrie, deci inainte de Ziua Nationala si inainte de Mos Niculae. Mai mult, nu vrem ca angajatii nostri sa trebuiasca sa munceasca in perioada aceea”. La scurt timp a urmat si comunicatul celor de la evoMag care anuntau organizarea evenimentului pe aceeasi data.  Trendul lansat de cei doi retaileri a determinat si alte magazine sa se alature acestei date.

 

In restul tarilor care au imprumutat conceptul Black Friday data a ramas aceeasi. S-a pastrat nu doar data, ci si ideea de discount considerabil.

 

Din pacate, la noi, avem multe exemple negative in ceea ce priveste discountul aplicat. Sunt foarte multe situatii in care persoane interesate de anumite produse au urmarit evolutia preturilor pe durata catorva saptamani. Au putut observa cum preturile au crescut constant inainte de Black Friday asa incat, in ziua evenimentului,  pretul cu discount sa ajunga la nivelul de dinaintea cresterii.

 

Chiar daca pasteaza numele, Black Friday-ul romanesc se diferentiaza de cel american prin insasi esenta lui: data si reducerile de pret.

 

 

Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>